Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Tisztelt Látogató!

Üdvözöljük honlapunkon, és webáruházunkban!
Ha aktív felhasználója és vásárlója szeretne lenni a borkagyumolcsok.hu weboldalnak, kérjük figyelmesen olvassa el az alábbi Általános Szerződési Feltételeket, és megrendelését csak abban az esetben küldje el, ha annak minden pontjával egyetért.
Köszönjük!

 

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A szolgáltató neve: Borka Kft.
A szolgáltató székhelye: 2481 Velence, Iskola u. 57.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: sraud.katalin@borkagyumolcsok.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma: +36 (70) 9024-252
A szolgáltató adószáma: 24720410-2-07
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Törvényszék, mint Cégbíróság
A szolgáltató telefonszáma: +36 (20) 542 9542
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: MediaCenter Hungary Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@domaincenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.domaincenter.hu

 

A szerződés tárgya

Az alábbi szerződés a borkagyumolcsok.hu webáruházban leadott megrendelésekhez kapcsolódóan rögzíti a szerződő felek jogait és kötelezettségeit.
A Borka Kft. internetes áruházában található valamennyi termék tulajdonságait, jellemzőit a hozzájuk tartozó konkrét oldalon ismerheti meg.

 

Megrendelés:

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, és rendelni a webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A viszonteladók vásárlására más szabályok vonatkoznak annyiban, hogy viszonteladóként csak előzetes, az eladó által jóváhagyott regisztrációt követően, saját kódjuk igénybevételével vásárolhatnak a webáruházban.

Minimum rendelés
Viszonteladóink számára a megrendelés minimális értéke 5000 Ft nettó nagykereskedelmi áron.

A rendelés elküldése
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Ha a vásárló nem viszonteladó, és nem rendelkezik viszonteladói kóddal, ekkor lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, futár, kiszállítás), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A viszonteladói kóddal rendelkező vásárlók bejelentkezés után a rájuk vonatkozó nettó nagykereskedelmi árakat, és a hozzájuk tartózó ÁFA összegeket látják, és azokon adhatják le rendeléseiket. A vásárló számára kiállított további dokumentumokban (Szállítólevél, Számla) szintén megjelenik az ÁFA tartalom is. A nem viszonteladó vásárlók számára megjelenő árak a bruttó kiskereskedelmi árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. A webáruházban megjelenő árak egyik esetben sem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt jelenik meg, valamint az alábbiakban a Szállítási díjak pontban is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Cégünk az árváltoztatás jogát fenntartja, valamint rajtunk kívülálló hibákért – legyen az nyomdai vagy technikai – felelősséget nem vállal.

 

A szerződés létrejötte

A megrendelés elküldésével és annak a Borka Kft. email által történő visszaigazolásával a PTK és a 45/2014.(II.26) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Borka Kft. 2481 Velence, Iskola utca 57. (cégjegyzékszám: 07-09-024252, adószám: 24720410-2-07, bankszámlaszám: B3 Takarék Szövetkezet HU39 5780 0167 1000 4706 0000 0000 telefon: +36 20 542 9542, email: kapocs.gyorgy@borkagyumolcsok.hu) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint.
A Szolgáltató köteles a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni, kivéve ha a Megrendelő a személyes átvételt választotta. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Személyes átvételre a Borka Boltban (2481 Velence, Iskola 57.) van lehetőség, a Bolt nyitvatartási idejében, előre egyeztetett időpontban.
Vevő köteles a Megrendelőlapon megjelölt, és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat (amennyiben azt banki átutalással még nem egyenlítette ki) − amely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza − készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, az eladó és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, ezért nem iktatják, utólag nem hozzáférhető papíron.

 

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 óra alatt megtörténik. Ebbe az időtartamba a munkaszüneti- és az ünnepnapok nem számítanak bele.

 

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés szükségessége esetén hívja az eladó honlapján vagy a kapott e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán azt jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (e-mail: sraud.katalin@borkagyumolcsok.hu, tel.: +36 70 42 55 215)

 

Fizetés

Fizetési feltételek
Áruházunkban többféle fizetési mód közül választhat:

  • banki átutalás (bankszámla számunk: B3 Takarék Szövetkezet HU39 5780 0167 1000 4706 0000 0000) Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámra kérjük a vásárlás összegét elutalni. Az összeg számlánkon történő jóváírását követően történik a termékek postázása.
  • személyes fizetés készpénzben a termékek személyes átvételekor.
    utánvéttel történő fizetés. Ebben az esetben a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének, aki ennek fejében átadja önnek a megrendelt csomagot.
  • Bankkártyás fizetésre egyelőre még nincs lehetőség, de tervezzük a bevezetését a közeljövőben.

 

Szállítás

A megrendelt termékek átvételének, illetve kiszállításának módja a megrendeléskor választható ki a webáruházban.
Személyes átvételre a Borka Boltban kerülhet sor (cím: 2481 Velence, Balatoni út 65/A.). A személyes átvétel Velencén ingyenes.
A küldemények kézbesítése, szállítása DPD Hungary Kft-n keresztül történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint azt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A DPD Futárszolgálattól a megrendelő sms és e-mail értesítést kap, melyben a kiszállítás várható időpontját is feltüntetik, itt lehetősége van az időponton változtatni. A DPD Futárszolgálat háromszor kísérli meg a csomag átadását. A kiszállítás díja: 0-30 000 Ft bruttó vásárlási érték között 850 Ft + ÁFA, 30 001 Ft bruttó vásárlási érték fölött ingyenes.
Sajnos jelenleg a literes üveges termékek szállítását nem tudjuk megoldani a futárszolgálaton keresztül, így azokat csak viszonteladóinknál, forgalmazóinknál tudják megvásárolni az egyéni fogyasztók. Budapesti viszonteladónk részére megoldjuk a személyes céges kiszállítását ezeknek a termékeknek is. Vidéki viszonteladóink számára a következő egyedi, esetenkénti megoldások lehetségesek, amelyekkel kapcsolatban kérjük, keressék meg kolléganőnket a sraud.katalin@borkagyumolcsok.hu e-mail címen, vagy a +36 70 425 5215 telefonszámon. 1. Nagyobb megrendelés esetén mód nyílhat a személyes céges kiszállításra vidéken is. 2. Velence közelében működő viszonteladók számára mód nyílhat a személyes céges kiszállításra. 3. Budapesti átvételi pontokon mód nyílhat ezeknek a termékeknek az átvételére.
Szállítás céges autónkkal budapesti viszonteladóink részére
Azoknak a budapesti viszonteladóinknak a részére, akik ezt a szállítási módot választják, minden héten csütörtökön szállítjuk ki termékeinket. Az eddigi együttműködés kialakult gyakorlata, és a felmerülő igények alapján időzítjük a kiszállítás pontos idejét. A személyes kiszállítással a literes üveges termékeink kiszállítását is meg tudjuk oldani.
A megrendelés leadási határideje: szerda délelőtt 10 óra.
A kiszállítás díja: 0-30 000 Ft bruttó vásárlási érték között 850 Ft + ÁFA, 30 001 Ft bruttó vásárlási érték fölött ingyenes.

A raktáron levő termékek szállítását 2-5 munkanapon belül tudja Cégünk teljesíteni. Amint rendelését átadjuk a futárnak, illetve személyes átvétel esetén amikor a termékek átvehetők (cím: Borka Bolt, 2481 Velence, Balatoni út 65/A.) – Ön értesítést kap.

 

Szállítási díjak: (2017. május 17-től )

 

Vásárlás értéke (bruttó, Ft) Szállítási díj (bruttó Ft)
0-30 000 Ft 1 080 Ft
30 001,- Ft –tól ingyenes
Személyes átvétel Velencén ingyenes

A szállítási díjtételek 0-50 kg súlyú csomag kiszállítására érvényesek.
Külföldre történő kiszállítás lehetőségéről és költségeiről kérjük, minden esetben érdeklődjön kollégáinknál a sraud.katalin@borkagyumolcsok.hu címen vagy a +36-70 42 55 215 telefonszámon.
Kiszállítással kapcsolatos egyéb tudnivalók
Amennyiben több terméket rendel webáruházunkból és a megrendelt termékek közül adott termék nem áll rendelkezésre (készlethiány, stb. miatt), abban az esetben telefonon vagy e-mailen egyeztetünk Önnel az adott rendeléssel kapcsolatban. Amennyiben valamely megrendelt terméket nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.

 

Elállás és garancia

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító/ futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A Megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A Megrendelő pedig köteles haladéktalanul, de az elállást követő 14 napon belül gondoskodni az áru visszaszolgáltatásáról. A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kiszállító, futár, postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási Jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014.(II.26.) kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

 

Panaszkezelés

Amennyiben a vásárlás során bármilyen panasza merül fel, úgy azt kérjük jelezze emailben a sraud.katalin@borkagyumolcsok.hu címen vagy telefonon a +36 70 425 5215 telefonszámon. A reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és a bejelentést követő 8 napon belül választ adunk, indokolt esetben a terméket cseréljük.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók érvényesíthetik jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=H

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások honlapunkon engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás